piątek, 20 grudnia 2013

Kreacje sylwestrowe - sukienki z sieciówek.


Święta tuż tuż, do Sylwestra zostało półtora tygodnia. Macie już kreacje te wyjątkowe dni? O strojach na świąteczne spotkania pisałam tutaj. Dzisiaj ponownie zajrzałam na strony znanych sieciówek i zebrałam kilka inspiracji. Zapraszam Was do obejrzenia moich propozycji sukienek sylwestrowych. Ciekawa jestem Waszych planów na ostatni wieczór roku i pomysłów na stroje :)

Bershka 119,00

Camaieu 149,90

H&M 59,90

H&M 99,90

H&M 99,90

Mango 189,00

Mango 399,00

Stradivarius 139,90

Stradivarius 149,90

Stradivarius 169,90

3 komentarze:

  1. Ja Sylwestra będę spędzać na spokojnie, u boku ukochanego, z winem, jakimiś smakołykami, filmem itp., więc nie muszę się specjalnie stroić. Za co szczerze mówiąc dziękuję w duchu, ponieważ już bardzo nadwyrężony budżet nie zostanie nadwyrężony jeszcze bardziej zakupem nowej sukienki. Z Twoich propozycji bardzo spodobała mi się ta czarna, długa sukienka z Mango. Jest piękna! Niestety jej cena również jest "piękna". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suknia z mango piękna i szykowna, ale cena skutecznie zniechęca, niestety. Budżet w okresie świątecznym u wielu z nas kuleje, a taka kameralna domówka pozwala zaoszczędzić. Jeśli u boku jest ukochany to już jest wieczór idealny :) Pozdrawiam cieplutko i życzę wspaniałego wieczoru sylwestrowego :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny. Bardzo mi miło, że dzielicie się ze mną swoimi spostrzeżeniami. Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :)