sobota, 1 marca 2014

Boyfriend jeans.


Boyfrendy stały się popularne już jakiś czas temu. Mogliśmy zobaczyć je w stylizacjach wielu blogerek i sławnych kobiet, szczególnie upodobały sobie je między innymi Katie Holmes, Jessica Alba, Rihanna, Jenifer Aniston czy Gwen Stefani. Ja lubię ten fason za to, że dodaje całej stylizacji luzu i nonszalancji, ponadto jest wbrew pozorom bardzo uniwersalny. Boyfrendy świetnie wyglądają w dość oczywistym zestawieniu z trampkami i tshirtem lub bluzą, ale bardzo efektownie się prezentują kiedy połączy się je ze szpilkami i marynarką. Możliwości są nieograniczone.Rewelacyjnie ten model spodni wygląda również w rockowych stylizacjach jak u Gwen. Zapraszam jak zawsze do oglądania i wymiany opinii :)


















































4 komentarze:

  1. uwielbiam to jak wyglądają, ale mam za krótkie nóżki i już nie ma takiego efektu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wszystkie modele mi się podobają, ale generalnie jestem na tak! Świetne zestawienie, chętnie zobaczyłabym więcej podobnych postów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pojawią, serdecznie dziękuję za sugestię :)

      Usuń
  3. Pięknie wyglądają, ale na kimś. Sama raczej nie czułabym się w nich dobrze (:

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny. Bardzo mi miło, że dzielicie się ze mną swoimi spostrzeżeniami. Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :)