środa, 6 listopada 2013

Skarby z apteki: maść z wit. A, nagietkowa, cynkowa.



 
Najczęściej chcąc zadbać o naszą skórę, gdy szukamy rozwiązania naszych problemów przy trądziku lub w walce z przesuszeniem czy rogowaceniem udajemy się do drogerii płacąc za kolorowe opakowania, ładny zapach i wygląd produktu. Warto w takiej sytuacji udać się do apteki i zaopatrzyć w kilka naprawdę niedrogich artykułów dostępnych bez recepty w każdej aptece. Cena każdego z nich to zaledwie kilka złotych, a mogą nas uratować w awaryjnych sytuacjach.



Maść nagietkowa

Ma tłustą, bogatą konsystencję. Świetnie się sprawdza stosowana na całą twarz na noc w formie kompresu silnie nawilżającego. Przyspiesza gojenie się ranek i śladów po wypryskach, likwiduje suche skórki, pielęgnuje spierzchnięte usta, doskonale nawilża skórki wokół paznokci, koi poparzenia i podrażnienia, zapobiega powstawaniu blizn, nawilża, regeneruje skórę po zabiegach kosmetycznych, regeneruje i wygładza przesuszone partie ciała takie jak dłonie, kolana, pięty czy łokcie.


Maść z witaminą A

Działa ochronnie, zabezpiecza skórę przed działaniem mrozu i wiatru, regeneruje zrogowaciałe i przesuszone miejsca, świetnie sprawdza się jako kompres na dłonie stosowany samodzielnie lub w połączeniu z kremem, pielęgnuje osłabione paznokcie, łagodzi podrażnienia słoneczne i odmrożenia, przynosi ulgę skórze podrażnionej np. po depilacji.


Maść cynkowa

Ma działanie przeciwzapalne, rozjaśniające, ułatwia i znacznie przyśpiesza gojenie się wyprysków, skuteczna w walce z opryszczką.

6 komentarzy:

  1. Zarówno maść nagietkową, jak i z witaminą A stosuję od pewnego czasu. Są fenomenalne i niedoceniane! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomimo że mam jasną cerę, stisuję maść z wit. A zamiast tradycyjnego mleczka do opalania. Jeszcze się nie zawiodłam i mam nadzieję że tak zostanie zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego rozwiązania nie znałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. maść witamionowa jest niezawodna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam maść witaminową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest, mój niezbędnik w sezonie jesienno-zimowym.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny. Bardzo mi miło, że dzielicie się ze mną swoimi spostrzeżeniami. Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :)