wtorek, 28 stycznia 2014

Makijaż z czerwonymi ustami. Jak dobrać właściwy odcień? Zdjęcia i filmiki.





Odnoszę wrażenie, że czerwona szminka najczęściej gości na ustach kobiet w okresie świątecznym, a szkoda. Tak naprawdę pasuje do większości stylizacji. Ja noszę ją nie tylko na wielkie wyjścia, ale i na co dzień. Pięknie prezentuje się nie tylko z sukienką i elegancką biżuterią, ale i z dżinsami i marynarką, a nawet szortami, prostą koszulka i trampkami. Czerwień pasuje do każdego typu urody, nie ma kobiety która nie wyglądałaby dobrze w tym kolorze, należy tylko dobrać odpowiedni odcień. O tym jak to zrobić możecie przeczytać tutaj. Jeśli zdecydujecie się na tak intensywny kolor na ustach resztę makijażu macie już ‘załatwioną’. Czerwona pomadka nie potrzebuje mocnej oprawy. Owszem, dobrze wygląda z kreską na powiece i ładnie wycieniowanym okiem, ale nie jest to konieczne. Wystarczy tylko wytuszować rzęsy i podkreślić brwi. Warto jednak skupić się na wyrównaniu kolorytu cery i zakryciu niedoskonałości, które w zestawieniu z czerwoną pomadką staną się bardziej widoczne.
Jeśli lubicie delikatne makijaże w naturalnych odcieniach zajrzycie tutaj.
Zapraszam do obejrzenia inspiracji oraz zapoznania się z filmikami w których zobaczycie jak wykonać makijaż z użyciem czerwonej pomadki i dowiecie się jak dobrać jej odcień do swojej karnacji.


Filmiki dotyczące doboru odpowiedniego odcienia pomadki:




Filmiki instruktażowe:





Inspiracje:










 







20 komentarzy:

  1. Ja nadal się jej trochę boję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego, spróbuj ;) Możesz na początek wybrać taką delikatnie kryjącą, np. z essence za kilka złotych. Nie ma dużej straty jeśli Ci się nie sprawdzi, a można fajnie stopniować intensywność koloru, mają kilka czerwieni w ofercie. Możesz też spróbować z błyszczykiem żeby jakoś się 'oswoić' z kolorem ;)

      Usuń
  2. Przepadam za czerwoną i bordową szminką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi osobiście bardzo podobaja się takie usta u kobiet...


    Pozdrawiam KAMIL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężczyźni chyba w większości są zwolennikami czerwieni na ustach ;)

      Usuń
  4. czerwone usta sa przepiękne, bardzo kobiece i zmysłowe.
    Ogromnie mi sie podobają jednak odnoszę wrażenie że czerwień do mnie nie pasuje, źle się w niej czuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic na siłę, ale myślę, że po prostu nie trafiłaś jeszcze na swój odcień. Może warto wybrać się np. do Inglota i poprosić o pomoc w doborze :)

      Usuń
  5. Prawda - większość nas, kobiet, uważa, że czerwona pomadka to typowy "świąteczny" kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień pięknie wygląda o każdej porze roku. Uwielbiam ją i noszę przez cały rok, ale szczególnie uwielbiam jej połączenie ze złotą biżuterią do letniej, odkrytej sukienki :)

      Usuń
  6. uparcie poluję na czerwoną szminkę ! chcę bardzo : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam szminki z Rimmell, mają ładne odcienie czerwieni :) Szczególnie upodobałam sobie nr 170, Alarm. W drogeriach jest spory wybór, myślę że znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  7. Czerwona szminka jest ponadczasowa :) Jak widać na powyższych zdjęciach, pasuje każdej kobiecie, do każdego typu urody. Ja mam bardzo wąską górną wargę i to mnie na razie powstrzymuje od noszenia jej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się znaleźć takie zdjęcia, które pokażą, że przy każdym typie urody czerwień może wyglądać dobrze. Możesz troszkę 'oszukać' i delikatnie powiększyć górną wargę obrysowując ją konturówką nieco dalej niż naturalny kontur ust, a dopiero potem wypełnić kontury pomadką. Warto próbować i eksperymentować :)

      Usuń
  8. Oglądałam wszystkie te filmiki jednak nie za bardzo czuję się w czerwieni nie wiem czemu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wpis :) Ja uwielbiam czerwień na ustach !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam czerwone usta i czerwone paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwone usta to piękna klasyka.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za odwiedziny. Bardzo mi miło, że dzielicie się ze mną swoimi spostrzeżeniami. Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość :)